پست های ارسال شده در خرداد سال 1390

مشاهده نتیجه مرحله دوم آزمون ورود به دوره راهنمائی مدارس سمپاد

برای مشاهده نتایج مرحله دوم آزمون ،به نشانی ذیل مراجعه نمایید: http://sampad.isfedu.org مهلت اعتراض به نتایج ،از روز1تیرماه90به مدت 6روز می باشد.
/ 0 نظر / 7 بازدید

مشارکت بچه‌ها در تصمیم‌گیری

 چرا بچه‌ها باید در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنند؟ بچه‌ها معمولا از برخورد دیگران و نحوه رفتار بزرگ‌ترها، تصویری از خودشان ایجاد می‌کنند؛ ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 19 بازدید

یادگیری برای همه ،همه جا و در تمام لحظات زندگی-- قسمت5:منابع یادگیری غیررسمی

این جنبه از یادگیری غیر رسمی، به تعاملات دانش آموزان با اشخاص دیگر «والدین، اعضای خانواده، معلم، هم کلاسی ها، ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 7 بازدید

یادگیری برای همه ،همه جا و در تمام لحظات زندگی-- قسمت4:یادگیری انتخاب آزاد

موزه ها، کتاب خانه ها، برنامه های رادیو، تلویزیون و اینترنت، چالش شگفت انگیزی را در قرن حاضر ایجاد و ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 7 بازدید

یادگیری برای همه ،همه جا و در تمام لحظات زندگی-- قسمت3:تفاوت یادگیری غیر رسمی

گاهی اوقات در محیط های دانشگاهی، شاهد دانشجویانی هستیم که با بالابردن دست سؤال می کنند: «ببخشید استاد، این قسمت ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 6 بازدید

یادگیری برای همه ،همه جا و در تمام لحظات زندگی-- قسمت2 :یادگیری غیر رسمی

می توان گفت، یادگیری با ایجاد تغییر نسبتاً پایدار به عنوان یک نتیجه از کسب تجربه در ارتباط است. این ... ادامه مطلب
/ 1 نظر / 7 بازدید

یادگیری برای همه ،همه جا و در تمام لحظات زندگی-- قسمت1

می توان گفت، ترویج یادگیری غیر رسمی در کشور، یک فرایند خود انگیزشی و کارآمد یادگیری در بسیاری زمینه هاست ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 9 بازدید

بررسی نقش خانواده بر فرزندان در فصل پرتلاطم امتحانات

خلاصه پدر و مادرها ماجرایی با بچه مدرسه‌ای‌هایشان دارند، بعضی‌ها افتخار می‌کنند از این که کارنامه بچه‌شان پر از 20 ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 10 بازدید

با پوشه کار دانش آموزان در ارزشیابی توصیفی چه کنیم؟

دوست دانشمندم جناب  سید محمدرضا موسوی زاهد که همواره با اندیشه ای ژرف ، رونده ی این خیابان بی انتهاست و ... ادامه مطلب
/ 3 نظر / 68 بازدید

توضیحات تکمیلی پیرامون ارزشیابی توصیفی از جناب دکتر ایرج خوش خلق

2ـ ارزشیابی توصیفی، سنجش تکوینی با رویکرد باخورد توصیفی است. برای خوانندگان اکنون باید مشخص شده باشد که ارزشیابی توصیفی نه‌ ... ادامه مطلب
/ 0 نظر / 77 بازدید

ویژگی های معلم -7 :سایر خصوصیات لازم معلمی

توانایی استقرار عدالت در مدرسه و کلاس را دارا باشد. وظیفه شناس باشد و در ایجادنظم و امنیت محیط آموزشی خود ... ادامه مطلب
/ 1 نظر / 11 بازدید

ویژگی های معلم -6 : آراستگی ظاهر،توجه به تزکیه اخلاق دانش آموزان،مبتکر بودن

از لحاظ وضع ظاهری مرتب و آراسته باشد. به عبارت دیگر پوشش و آرایش او در عین سادگی متناسب با ... ادامه مطلب
/ 4 نظر / 8 بازدید