رویکردهای ارزشیابی مطلوب(فرایند مدار)

۱- کاهش اضطراب دانش آموزان

۲- تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان

۳- تثبیت آموخته های فراگیران

۴- بها دادن به مطالعه وتحقیق وجستجوی علمی در فراگیران

۵- توجه به نقش تربیتی معلم

۶- توسعه وتشویق راهبردهای فعال یادگیری

۷- شرکت فعال دانش آموزان در فرایند یاددهی-یادگیری

۸- و.......

(ادامه دارد)



تاريخ : چهارشنبه ٢٢ آذر ۱۳۸٥ | ۸:٠۸ ‎ق.ظ | نویسنده : سیدمحمدرضا موسوی زاهد | نظرات ()