دیدگاه اقتدارگرا:

این دیدگاه به پایان وتمرکز نتایج؛ ایستائی و عدم انعطاف وتکرا پذیری تکیه دارد.

دیدگاه انسان گرا:

دیدگاه مذکور به نکات ذیل توجه خاص دارد:

١- انعطاف در پاسخ

٢- ارتباط داشتن با متون درسی

٣- محدود نبودن به عین مطالب درسی

۴- توجه به کلیت وساختار متن

۵- شکل گروهی دادن به ارزشیابی

۶- فرایندی ساختن ارزشیابی

و...



تاريخ : دوشنبه ٤ آذر ۱۳۸٧ | ٤:٢٩ ‎ب.ظ | نویسنده : سیدمحمدرضا موسوی زاهد | نظرات ()